GY.I.K.
Gyakran ismételt kérdések
Milyen fizetési módok közül lehet választani?
Webáruházunkban online bankkártyás fizetéssel vagy utánvéttel lehetséges a vásárlás.
Utánvét esetén a futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni, foxpost csomagautomatánál pedig CSAK bankkártyás fizetés lehetséges!
Hogyan kapom meg a számlát?
Az áfás (27% ÁFA) számlát elektronikus úton küldjük a rendelés során megadott e-mail címre!
A rendelésed leadása után automatikusan küldjük ki a számlát, ha esetleg még sem érkezett volna meg, vagy elkeveredett volna a leveleid között, vedd fel velünk a kapcsolatot, és kiküldjük ismételten!
Milyen szállítási lehetőségek vannak?
A webáruházunkban a csomagautomatába való szállítást javasoljuk, ami egy környezet , pénztárca és időbeosztásbarát megoldás.
A csomagautomatából bármikor át tudod venni a csomagot bevásárlóközpontokban és közlekedési csomópontokban (a rendelés feladásakor ki tudod választani az átvétel helyét) és átvételkor bankkártyával ki tudod fizetni a rendelésed összegét.
Természetesen házhoszállítás is választható a rendelésed leadása során – A futárnak készpénzzel vagy bankkártyával fizetheted ki a csomagod!
Mikor kapom meg a rendelésem?
A rendeléseket lehetőség szerint átadjuk a futárszolgálatnak, legkésőbb 2 munkanap az egyedi termékek esetén 1-3 munkanap (terheltségtől függően).
– Házhozszállításnál a feladást követő munkanapon kézbesíti a csomagot.
– GLS Csomagautomatában feladást követő 1-2 munkanapon belül átvehető.
– GLS Csomagpontra feladást követő 1-2 munkanapon belül átvehető.
Mi történik ha valamilyen hiba merül fel a fizetés során?
Ha bármi féle hiba merül fel rendelésed során, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot azonnal!
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, jól adtam le a rendelésem?
Minden sikeres megrendelés esetén küldünk vásárlásról visszaigazüló e-mailt, ami tartalmazza az adataidat, és a rendelés tartalmát.
Ha ez nem érkezik meg, akkor vagy rossz e-mail címet adtál meg, vagy nem sikerült a rendelés valamilyen hiba végett.
Ha nem kaptál visszaigazoló e-mailt, kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot!
Másik telefontokot szeretnék, van lehetőség cserére?
Amennyiben másik tokot szeretnél, küldd vissza 30 napon belül és díjmentesen kicseréljük a kívánt típusra vagy színre
– Ezalól kivételt képeznek az egyedi termékek! Az egyedi termék a vásárló elképzelése szerint készül, egyéni rendelésre, így azt nem tudjuk visszavásárolni.
A visszaküldés szállítási díja a vásárlót terheli.
Ha terméket szeretnél cserélni, kérünk érdeklődj a info@woodlove.hu e-mail címen pontos információkért vagy Facebook oldalunkon üzenet formájában!
Milyen garancia érvényes a telefontokokra?
Az alap telefontokokra, és kiegészítőkre 15 napos elállási lehetőséget biztosítunk.
Ha bármilyen okból úgy döntesz, hogy mégsem szeretnéd a telefontokodat, vedd fel velünk a kapcsolatot az hello@woodlove.hu e-mail címen.
Megváltoztathatom vagy lemondhatom a rendelésemet?
A rendelés fizetési kötelezettséggel jár amit a rendelés leadásakor elfogadsz.
Lemondásra a csomag feladásáig van lehetőség, ha módosítani szeretnél a rendelés adatain mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot!
Mit tegyek ha sérült terméket kaptam?
Ha csomagod már a készhezvételkor sérült (csomagolás szakadt vagy egyéb külsérelmi nyom látható rajta) akkor vetess fel egy jegyzőkönyvet a futárral erről és bontsd ki előtte a terméket ha tényleg sérült a tartalom akkor küld vissza nekünk rögtön és küldünk egy újat.
Ha pedig a csomagod látszatra sértetlen és a termék még is sérült, fotózd le a sérülést, termékhibát, és továbbítsd nekünk a képet, panaszod leírásával, mi pedig megpróbáljuk mielőbb orvosolni a problémát!